Reklamacje i zwroty

Reklamacja produktów

Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawany towar zawsze cechował się jak najwyższą jakością, ale może się okazać, że będzie on wadliwy. Gdyby zakupiony produkt posiadał wady fizyczne lub uległ uszkodzeniu nie z Twojej winy, możesz go reklamować w czasie 2 lat od dnia zawarcia umowy zakupu lub doręczenia w przypadku umowy zawieranej na odległość. 

Jak dokonać reklamacji?

W naszym sklepie możesz złożyć reklamację w najbardziej wygodny dla Ciebie sposób  – drogą elektroniczną lub w formie pisemnej. Formularz reklamacyjny dostępny do pobrania tutaj. Po zgłoszeniu reklamacji, otrzymasz od nas szczegółowe informacje o dalszych krokach postępowania.

W pierwszym przypadku zgłoszenie reklamacyjne o uszkodzeniu, wadzie produktu lub braku towaru wyślij na adres biuro@stalberry.pl. Jeżeli rozpatrzenie reklamacji drogą mailową nie będzie możliwe, poinformujemy Cię o konieczności wysyłki reklamowanego produktu. Produkt zapakuj bezpiecznie, tak aby nie ucierpiał w transporcie (najlepiej użyj do tego opakowania, w którym otrzymałeś przesyłkę).

 W drugim przypadku, korzystając z przygotowanego przez nas formularza reklamacyjnego prześlij go na adres naszej siedziby. 

W jakim terminie nastąpi rozpatrzenie reklamacji?

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas formularza lub też od dnia otrzymania reklamowanego towaru, jeśli jego otrzymanie jest niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.

Składając reklamację przysługuje Tobie prawo do wyboru żądania:

  1. Prawo do obniżenia ceny zakupu. 
  2. Prawo do odstąpienia od umowy zakupu.
  3. Prawo do żądania usunięcia wady. 
  4. Prawo do wymiany towaru na wolny od wad.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsugi Klienta pod adresem: biuro@stalberry.pl lub telefonicznie: +48 732 558 045. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot bez podania przyczyny

Zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym Stalberry możesz dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Koszt zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym leży po stronie Klienta. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem ani wysyłanych na nasz koszt.  

Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ta uważana jest za niezawartą i otrzymane od Ciebie płatności zostaną zwrócone.

Jak dokonać zwrotu?

Jeśli karton z zamówieniem był przez Ciebie otwierany, pamiętaj aby zapakować do niego wszystkie produkty, które zamówiłaś, tak aby nie doszło do uszkodzenia żadnego produktu w trakcie przewozu. Zwrotowi nie podlegają produkty, które zostały otwarte, były używane lub mają krótki termin przydatności. Pamiętaj, że towar, który chcesz zwrócić, musi znajdować się w oryginalnym firmowym opakowaniu. Do całości przesyłki należy dołączyć wszystkie dokumenty zamówienia (oryginał paragonu fiskalnego lub fakturę VAT)  oraz formularz zwrotu (dostępny do pobrania tutaj).

Produkty prosimy przesyłać na adres: 
ESPRO GROUP Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 89/43
02-001 Warszawa

Pamiętaj, iż w przypadku odstąpienia od umowy, ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego towaru, która jest wynikiem korzystania z niego w sposób przekraczający użytkowanie w celu sprawdzenia charakteru, cech oraz właściwości.

Pamiętaj również, że uprawnienie do odstąpienia od umowy nie przysługuje, w odniesieniu do umów zakupu towarów, które sprzedawane są w zapieczętowanym opakowaniu, po otwarciu którego, towar nie może zostać już zwrócony ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

Uprawnienie do odstąpienia od umowy nie przysługuje osobom, które zakupiły towar jako przedsiębiorca w celu związanym z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub działalnością zawodową.

Zwrot należności

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległości zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Zwrot należności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji.

Gdzie znajdę więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych?

Call Now Button