FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Zamówienia

Obecnie nie ma takiej możliwości. Wszystkie zamówienia muszą zostać złożone za pośrednictwem naszej strony internetowej lub Instagram/Facebook. Najszybciej złożysz swoje zamówienie korzystając z naszego sklepu internetowego.

Tak, zakupów w sklepie internetowym Stalberry można dokonywać również bez zalogowania. Zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.
Natomiast zachęcamy do założenia konta. Dzięki temu będziesz mogła sprawdzić historii zamówień, zarządzać danymi oraz śledzić paczki.

Niestety zamówień składanych w naszym sklepie internetowym nie można odebrać osobiście. Pod wskazany w zamówieniu adres zostaną dostarczone przez kuriera lub do paczkomatu.

Przyczyną może być brak w magazynie wymaganej ilości towarów. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, żeby się dowiedzieć, czy jest możliwość zakupu większej ilości sztuk.

Możesz zmienić swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W celu modyfikacji zamówienia (dodanie produktu do zamówienia, zmiana adresu czy sposobu dostawy) skontaktuj się z nami telefonicznie jak najszybciej: +48 732 558 045.

Jeżeli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 732 558 045, lub wyślij wiadomość mailową na adres: biuro@stalberry.pl (wpisz w tytule „ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE” oraz podaj numer swojego zamówienia). Możliwość anulowania zamówienia dostępna jest dopóki Twoje zamówienie ma status „W realizacji”.

Nie, dodanie produktu do koszyka nie gwarantuje jego rezerwacji. Produkt zostaje zarezerwowany po złożeniu zamówienia (opłacone zamówienia lub wybrana forma płatności przy odbiorze).

Dostawa

W momencie wysyłki paczki zostaniesz poinformowana drogą mailową na adres podany w zamówieniu. W wiadomości znajdziesz numer listu przewozowego.

Zamówienia są realizowane od 1 do 2 dni roboczych, od momentu otrzymania potwierdzenia dokonania wpłaty (Przelewy24), zaksięgowania wpłaty na rachunku Stalberry lub przyjęcia zamówienia, jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze. Czas doręczenia wynosi 1-3 dni robocze.
Jeżeli chcesz otrzymać szczegółowe informacje o swojej paczce skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: biuro@stalberry.pl.
 
Kliknij tutaj aby na bieżąco śledzić swoją przesyłkę InPost.
Zachęcamy do założenia konta na naszej stronie internetowej. Dzięki temu będziesz mogła sprawdzić historii zamówień, zarządzać danymi oraz śledzić paczki.
Dostawa kurierem InPost (1-3 dni roboczych)
  • płatność za pobraniem: 16,95zł
  • płatność z góry: 14,48zł (bezpłatna w przypadku zamówień powyżej 150zł)
Dostawa do paczkomatu InPost (1-3 dni roboczych)
  • płatność za pobraniem: 12,91zł
  • płatność z góry: 11,06zł (bezpłatna w przypadku zamówień powyżej 150zł)
Dostawa kurierem Stalberry na terenie Warszawy (1-2 dni roboczych)
  • płatność za pobraniem: 9,99zł (tylko gotówka)
  • płatność z góry: 8,99zł (bezpłatna w przypadku zamówień powyżej 100zł)

Możesz zmienić adres dostawy jedynie do momentu wysłania paczki. W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie jak najszybciej: +48 732 558 045. 

Po podjęciu przesyłki przez kuriera InPost, Klient otrzymuje informacje o przewidywanym oknie czasowym jej doręczenia. W celu zmiany wyznaczonej godziny, należy skontaktować się bezpośrednio z firmą odpowiedzialną za dostarczenie paczki.

W celu dostawy poza granicę Polski skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Wszystkie szczegóły ustalamy indywidualnie, biorąc pod uwagę kraj dostawy. 

W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za zgodą odbiorcy przekaże ją do najbliższego PaczkoPunktu InPost. 

Gdy również drugiego dnia kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem pozostawi awizo z adresem najbliższego oddziału InPost, w którym przesyłka będzie czekała na odbiór.

Jeśli zamówiona przesyłka nie dotarła do Ciebie, najpierw upewnij się czy podany adres dostawy jest prawidłowy. W przypadku gdy podany adres jest nieprawidłowy skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i poinformuj o zaistniałej problemie, postaramy się Ci pomoc i znaleźć Twoją paczkę.

Paczkę możesz odebrać z aplikacją InPost Mobile, z kodem QR lub z kodem do odbioru. 

Pobierz aplikację InPost na swój telefon, dzięki której otworzysz skrytkę zdalnie lub uzyskasz kod do tradycyjnego odbioru. Podejdź do Paczkomatu, a w aplikacji wybierz opcję „Otwórz skrytkę”. Skrytka otworzy się, uwalniając Twoją paczkę.

Jeżeli nie masz aplikacji, w chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu, dostaniesz komunikat mailowy z kodem odbioru (6 cyfr) oraz kod QR. Podejdź do Paczkomatu, wybierz opcję „Odbierz paczkę” i przyłóż  otrzymany kod QR do czytnika. Również możesz odebrać paczkę podając na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr). 

Do pakowania używamy grubych kartonów, folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy, by ryzyko uszkodzenia produktu podczas wysyłki było jak najmniejsze.

Zwroty

Zwrotu zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki od kuriera.
 
Zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym Stalberry możesz dokonać jeśli nie zostało otwarte jego oryginalne opakowanie i nie został on użyty. Koszt zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym leży po stronie Klienta. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem ani wysyłanych na nasz koszt.
Dobrze zabezpieczony produkt wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu prześlij na nasz adres:
 
ESPRO GROUP Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 89/43
02-001 Warszawa
z dopiskiem „ZWROT”
 
Należność otrzymasz na konto bankowe nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru.

Należność otrzymasz na konto bankowe nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru. 

Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od wpływu paczki do siedziby firmy. Przelew zostanie wykonany na numer rachunku bankowego, który został podany na formularzu odstąpienia od umowy.

Jeżeli nie podasz danych do przelewu, wykonamy zwrot środków na konto z którego pochodziła płatność za Twoje zamówienie.

Reklamacje

Aby reklamować produkt: pobierz i wypełnij Formularz reklamacyjny (do pobrania tutaj). Wszelkie reklamacje związane z produktem możesz złożyć mailowo na adres biuro@stalberry.pl lub w formie pisemnej na adres:
 
ESPRO GROUP Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 89/43
02-001 Warszawa
z dopiskiem „REKLAMACJA”
 
Następnie otrzymasz od nas szczegółowe informacje o dalszych krokach postępowania. Jeżeli rozpatrzenie reklamacji drogą mailową nie będzie możliwe, poinformujemy Cię o konieczności wysyłki reklamowanego produktu.

Dokładamy wszelkich starań, żeby Twoje zamówienie było odpowiednio zabezpieczone przed wysłaniem. Jeżeli na paczce dostrzeżesz otarcia, ślady otwarcia lub zniszczenia – nie rozpakowuj takiej przesyłki i od razu złóż reklamacji bezpośrednio w paczkomacie lub u kuriera. Jeżeli przesyłka z zewnątrz nie posiadała żadnych uszkodzeń, ale zawartość jest uszkodzona, złóż reklamację (wszelkie szczegóły dotyczące możliwości złożenia reklamacji znajdziesz tutaj).

Reklamowany produkt należy wysyłać tylko wtedy, gdy zostałaś poproszona mailowo o odesłanie. Bezpiecznie zapakuj produkt, najlepiej do tego użyć opakowanie, w którym otrzymałaś przesyłkę, i prześlij paczkę na nasz adres:

ESPRO GROUP Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 89/43
02-001 Warszawa
z dopiskiem „REKLAMACJA”

Ważne! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani wysyłanych na nasz koszt. Musisz wysłać paczkę na swój koszt, zwrócimy Ci pełną kwotę na podstawie przedstawionego potwierdzenia nadania paczki, na którym jest widoczna wysokość poniesionych kosztów. 

Reklamację możesz złożyć w wypadku otrzymania:

  • niekompletnego zamówienia;
  • produktów uszkodzonych;
  • innego produktu niż zamówiony;
  • zamówienia innego Klienta.

Płatności

Tak, na zakupione produkty możesz otrzymać fakturę VAT. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT razem z zamówieniem, wypełnij wszystkie pola w formularzu zamówienia i podaj numer NIP.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

W naszym sklepie możesz zapłacić:

  • przy odbiorze zamówienia u kuriera gotówką;
  • przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą przez system Przelewy24;
  • BLIKIEM;
  • przelewem na rachunek bankowy.
 

Dodaj wszystkie produkty do koszyka, następnie wewnątrz koszyka lub podczas podsumowania zamówienia wpisz kod rabatowy w dedykowanym polu i zatwierdź całość. Gdy kod rabatowy jest poprawny, od łącznej kwoty zamówienia powinna zostać odjęta kwota obniżki.

Produkty

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu internetowego posiadają gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji można znaleźć na stronie internetowej producenta. 

Ważne: zachowaj dowód zakupu, a także oryginalne opakowanie aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego.

Tak, oferujemy wyłącznie oryginalne produkty.
 

Dokładamy wszelkich starań, by wszystkie produkty prezentowane na naszej stronie odtwarzały właściwe odcienie. Jednak dokładne odwzorowanie nie zawsze jest możliwe. Kolory mogą się różnić w zależności od ustawień i rozdzielczości ekranu.

Dodaj własne pytanie

Zgodę możesz wycofać w każdym czasie, a szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych zawiera: Polityka Prywatności. Administratorem danych osobowych jest ESPRO GROUP Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, 02-001, Aleje Jerozolimskie 89/43, e-mail: biuro@esprogroup.pl