FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Zamówienia

Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 09:00-18:00.

Obecnie nie ma takiej możliwości. Wszystkie zamówienia muszą zostać złożone za pośrednictwem naszej strony internetowej lub Instagram/Facebook. Najszybciej złożysz swoje zamówienie korzystając z naszego sklepu internetowego.

Tak, zakupów w sklepie internetowym Stalberry można dokonywać również bez zalogowania. Zawsze otrzymasz podsumowanie zamówienia wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.

Natomiast zachęcamy do założenia konta. Dzięki temu będziesz mogła sprawdzić historii zamówień, zarządzać danymi oraz śledzić paczki.

W naszym sklepie internetowym oferujemy wygodną opcję odbioru osobistego zamówień. Dzięki temu możesz odebrać swoje zakupy bezpośrednio w naszym punkcie odbioru w Warszawie. Aby skorzystać z tej opcji, wystarczy wybrać ją podczas składania zamówienia. Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie drogą mailową, a gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, dostaniesz wiadomość e-mail z informacją o tym.

Odbiór osobisty zamówionych produktów jest bezpłatny i dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 11:00 do 15:00.

Przyczyną może być brak w magazynie wymaganej ilości towarów. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, żeby się dowiedzieć, czy jest możliwość zakupu większej ilości sztuk.

Możesz zmienić swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W celu modyfikacji zamówienia (dodanie produktu do zamówienia, zmiana adresu czy sposobu dostawy) skontaktuj się z nami telefonicznie jak najszybciej: +48 790 865 454.

Jeżeli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 790 865 454, lub wyślij wiadomość mailową na adres: biuro@stalberry.pl (wpisz w tytule „ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE” oraz podaj numer swojego zamówienia). Możliwość anulowania zamówienia dostępna jest dopóki Twoje zamówienie ma status „W realizacji”.

Wymiany w sklepie internetowym Stalberry.pl nie są realizowane. W celu otrzymania innego produktu należy dokonać zwrotu towaru zgodnie z obowiązującą procedurą odstąpienia od umowy i złożyć nowe, niezależne zamówienie.

Nie, dodanie produktu do koszyka nie gwarantuje jego rezerwacji. Produkt zostaje zarezerwowany po złożeniu zamówienia (opłacone zamówienia lub wybrana forma płatności przy odbiorze).

Dostawa

W momencie wysyłki paczki zostaniesz poinformowana drogą mailową na adres podany w zamówieniu. W wiadomości znajdziesz numer listu przewozowego.

Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 14:00 nadawane są standardowo tego samego dnia z dostawą do Klienta w następnym dniu roboczym. Zamówienie złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
 
Jeżeli chcesz otrzymać szczegółowe informacje o swojej paczce skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: biuro@stalberry.pl.
 
Kliknij tutaj aby na bieżąco śledzić swoją przesyłkę InPost.
Zachęcamy do założenia konta na naszej stronie internetowej. Dzięki temu będziesz mogła sprawdzić historii zamówień, zarządzać danymi oraz śledzić paczki.
Dostawa kurierem InPost (1-2 dni robocze)
  • płatność za pobraniem: 19,99zł
  • płatność z góry: 15,99zł
Dostawa do paczkomatu InPost (1-2 dni robocze)
  • płatność z góry: 13,99zł (bezpłatna w przypadku zamówień powyżej 250zł)

Możesz zmienić adres dostawy jedynie do momentu wysłania paczki. W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie jak najszybciej: +48 790 865 454. 

Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu,  gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę skontaktować się naszym Biurem Obsługi Klienta lub wpisać zastrzeżenie o późniejszej wysyłce w „Uwagach do zamówienia”. 

Po podjęciu przesyłki przez kuriera InPost, Klient otrzymuje informacje o przewidywanym oknie czasowym jej doręczenia. W celu zmiany wyznaczonej godziny, należy skontaktować się bezpośrednio z firmą odpowiedzialną za dostarczenie paczki.

W celu dostawy poza granicę Polski skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Wszystkie szczegóły ustalamy indywidualnie, biorąc pod uwagę kraj dostawy. 

W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, podejmie kolejną próbę doręczenia w dniu następnym lub za zgodą odbiorcy przekaże ją do najbliższego PaczkoPunktu InPost. 

Gdy również drugiego dnia kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem pozostawi awizo z adresem najbliższego oddziału InPost, w którym przesyłka będzie czekała na odbiór.

Jeśli zamówiona przesyłka nie dotarła do Ciebie, najpierw upewnij się czy podany adres dostawy jest prawidłowy. W przypadku gdy podany adres jest nieprawidłowy skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i poinformuj o zaistniałej problemie, postaramy się Ci pomoc i znaleźć Twoją paczkę.

Paczkę możesz odebrać z aplikacją InPost Mobile, z kodem QR lub z kodem do odbioru. 

Pobierz aplikację InPost na swój telefon, dzięki której otworzysz skrytkę zdalnie lub uzyskasz kod do tradycyjnego odbioru. Podejdź do Paczkomatu, a w aplikacji wybierz opcję „Otwórz skrytkę”. Skrytka otworzy się, uwalniając Twoją paczkę.

Jeżeli nie masz aplikacji, w chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu, dostaniesz komunikat mailowy z kodem odbioru (6 cyfr) oraz kod QR. Podejdź do Paczkomatu, wybierz opcję „Odbierz paczkę” i przyłóż  otrzymany kod QR do czytnika. Również możesz odebrać paczkę podając na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr). 

Do pakowania używamy grubych kartonów, folii bąbelkowej, styropianu i miękkich wypełniaczy, by ryzyko uszkodzenia produktu podczas wysyłki było jak najmniejsze.

Zwroty

Zwrotu zamówienia możesz dokonać w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki od kuriera.
 
Zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym Stalberry możesz dokonać jeśli nie zostało otwarte jego oryginalne opakowanie i nie został on użyty. Koszt zwrotu produktów zakupionych w sklepie internetowym leży po stronie Klienta. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem ani wysyłanych na nasz koszt.
Dobrze zabezpieczony produkt wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu prześlij na nasz adres:
 
ESPRO GROUP Sp. z o.o.
ul. Marynarska 14/111
02-674 Warszawa
z dopiskiem „ZWROT”

Należność otrzymasz na konto bankowe nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru. 

Zwrot należności za odesłane produkty odbywa się tym samym kanałem, którym nastąpiła opłata za zamówienie. W przypadku płatności online zwrot następuje na konto, z którego opłacono zamówienie. 

W przypadku płatności za pobraniem podaj nam numer konta w formularzu zwrotu, a środki zostaną zwrócone do 14 dni od otrzymania Twojego zwrotu.

Termin zwrotu może wynieść od 2 do 14 dni od daty doręczenia Twojego zwrotu do naszego biura na zasadach określonych w przepisach prawa.

O uznaniu zwrotu sklep informuje drogą mailową.

Prosimy zachować potwierdzenie nadania przesyłki do momentu rozliczenia zwrotu i otrzymania środków na konto bankowe. 

Reklamacje

Aby reklamować produkt: pobierz i wypełnij Formularz reklamacyjny (do pobrania tutaj). Wszelkie reklamacje związane z produktem możesz złożyć mailowo na adres biuro@stalberry.pl lub w formie pisemnej na adres:
 
ESPRO GROUP Sp. z o.o.
ul. Marynarska 14/111
02-674 Warszawa
z dopiskiem „REKLAMACJA”
 
Następnie otrzymasz od nas szczegółowe informacje o dalszych krokach postępowania. Jeżeli rozpatrzenie reklamacji drogą mailową nie będzie możliwe, poinformujemy Cię o konieczności wysyłki reklamowanego produktu.

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii  przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

Dokładamy wszelkich starań, żeby Twoje zamówienie było odpowiednio zabezpieczone przed wysłaniem. Jeżeli na paczce dostrzeżesz otarcia, ślady otwarcia lub zniszczenia – nie rozpakowuj takiej przesyłki i od razu złóż reklamacji bezpośrednio w paczkomacie lub u kuriera. Jeżeli przesyłka z zewnątrz nie posiadała żadnych uszkodzeń, ale zawartość jest uszkodzona, złóż reklamację (wszelkie szczegóły dotyczące możliwości złożenia reklamacji znajdziesz tutaj).

Reklamowany produkt należy wysyłać tylko wtedy, gdy zostałaś poproszona mailowo o odesłanie. Bezpiecznie zapakuj produkt, najlepiej do tego użyć opakowanie, w którym otrzymałaś przesyłkę, i prześlij paczkę na nasz adres:

ESPRO GROUP Sp. z o.o.
ul. Marynarska 14/111
02-674 Warszawa

z dopiskiem „REKLAMACJA”

Ważne! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani wysyłanych na nasz koszt. Musisz wysłać paczkę na swój koszt, zwrócimy Ci pełną kwotę na podstawie przedstawionego potwierdzenia nadania paczki, na którym jest widoczna wysokość poniesionych kosztów. 

Reklamację możesz złożyć w wypadku otrzymania:

  • niekompletnego zamówienia;
  • produktów uszkodzonych;
  • innego produktu niż zamówiony;
  • zamówienia innego Klienta.

Płatności

Tak, na zakupione produkty możesz otrzymać fakturę VAT. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT razem z zamówieniem, wypełnij wszystkie pola w formularzu zamówienia i podaj numer NIP.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

W naszym sklepie możesz zapłacić:

  • przy odbiorze zamówienia u kuriera gotówką;
  • przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą przez system Przelewy24;
  • portfelem elektronicznym Google Pay oraz Apple Pay;
  • BLIKIEM;
  • przez system odroczonej płatności PayPo: kup teraz zapłać za 30 dni;
  • przelewem na rachunek bankowy.

PayPo to metoda płatności za zakupy z odroczonym terminem spłaty lub dogodnym systemem ratalnym. Dokonując zakupu, jego koszt pokrywa firma PayPo, a Klient rozlicza się z PayPo do 30 dni. Dzięki tej metodzie można otrzymać i przymierzyć produkt przed dokonaniem zapłaty albo dokonać zakupu nawet gdy chwilowo nie posiada się wystarczających środków na koncie.

Po 30 dniu automatycznie kwota zamówienia rozkładana jest na 4 raty. Decydując się wtedy na zwrot należy go zarejestrować w panelu Klienta PayPo https://paypo.pl/home/zaloguj.

Każda rata jest oprocentowana. Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymagalnej raty bądź spłaty całości zamówienia.

Zaloguj się do swojego konta, a link do opłacenia zamówienia znajdziesz w historii swoich zakupów.

Płatność może zostać sfinalizowana również po kliknięciu w link do płatności znajdujący się w powiadomieniu mailowym, które otrzymałeś po złożonym zamówieniu na swój adres mailowy. 

Moje Konto

W celu usunięcia konta, skontaktuj się z pracownikiem Biura Obsługi Klienta pod adresem e-mail: biuro@stalberry.pl.

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu.

Jeśli zapomniałeś hasła – prosimy kliknąć w link „Nie pamiętasz hasła?” dostępny na stronie logowania. W ciągu kilku minut, na podany przy rejestracji adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość zawierająca link pozwalający na samodzielne ustawienie nowego hasła.

Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownika w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy ten problem.

Kody rabatowe

Dodaj wszystkie produkty do koszyka, następnie wewnątrz koszyka lub podczas podsumowania zamówienia wpisz kod rabatowy w dedykowanym polu i zatwierdź całość. Gdy kod rabatowy jest poprawny, od łącznej kwoty zamówienia powinna zostać odjęta kwota obniżki.

Podczas składania zamówienia można użyć jednego kodu rabatowego. Rabaty nie łączą się.

Sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej, czasami powiadomienia trafiają do folderu Spam. Przeszukaj również skrzynkę pocztową po haśle “Stalberry”. Jeśli w ciągu 24 godzin nie otrzymasz kodu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 790 865 454 lub adresem e-mail biuro@stalberry.pl.

Sprawdź, czy kod rabatowy został wpisany poprawnie (brak spacji, takie same znaki). Pamiętaj również, że niektóre kody rabatowe mają ograniczoną datę ważności oraz działają tylko na wybrane produkty.

Produkty

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, żeby się dowiedzieć, czy produkt pojawi się ponownie w naszej ofercie.

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu internetowego posiadają gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji można znaleźć na stronie internetowej producenta. 

Ważne: zachowaj dowód zakupu, a także oryginalne opakowanie aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego.

Tak, oferujemy wyłącznie oryginalne produkty.
 

Dokładamy wszelkich starań, by wszystkie produkty prezentowane na naszej stronie odtwarzały właściwe odcienie. Jednak dokładne odwzorowanie nie zawsze jest możliwe. Kolory mogą się różnić w zależności od ustawień i rozdzielczości ekranu.

Dodaj własne pytanie

Zgodę możesz wycofać w każdym czasie, a szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych zawiera: Polityka Prywatności. Administratorem danych osobowych jest ESPRO GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-674, ul. Marynarska 14/111, e-mail: biuro@stalberry.pl.